به گزارش خبرنگار مهر، حیدر بهاروند پس از پایان نشست مدیران عامل باشگاههای لیگ برتری در خصوص احتمال ازسرگیری رقابتها اظهار داشت: امروز (یکشنبه ۲۳ فروردین) جلسهای حدوداً ۴ ساعته برگزار شد که در آن موضوعات مختلفی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
وی ادامه داد: در این نشست، حدود ۸ تا ۹ نفر از مدیران عامل موافق برگزاری لیگ برتر در فصل آینده با حضور ۱۸ تیم بودند و در مقابل، برخی دیگر نیز بر ادامه برگزاری رقابتها در همین بازه زمانی کنونی تأکید داشتند. با این حال، پس از طرح این دیدگاهها، همان گروهی که موافق ۱۸ تیمی شدن لیگ برتر بودند، پیشنهاد دادند که مسابقات پس از جام جهانی ۲۰۲۶ از سر گرفته شود.
بهاروند با اشاره به جمعبندی جلسه گفت: نظرات مختلفی مطرح شد که در حال بررسی آنها هستیم. همچنین جمشید نورشرق نیز در خصوص وضعیت قرارداد بازیکنان توضیحاتی ارائه کرد و به این موضوع پرداخت که در صورت ازسرگیری مسابقات پس از جام جهانی، شرایط قراردادی بازیکنان به چه شکل خواهد بود.
رئیس سازمان لیگ خاطرنشان کرد: در مجموع جلسه خوبی برگزار شد و قرار است مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، در ادامه با وزیر ورزش و جوانان نشستی را برای تصمیمگیری نهایی در این خصوص برگزار کند.
ادامه دارد...












