مذاکره کننده سابق آمریکا: ایران در مقایسه با آمریکا کارت‌های بیشتری در اختیار دارد/ آنها هنوز اورانیوم غنی‌شده با غلظت بالا را دارند/ ایران ترجیح می‌دهد ریسک بازگشت به حملات نظامی آمریکا و اسرائیل را بپذیرد تا اینکه دست خالی از مذاکرات خارج شود

اقتصادنیوز یکشنبه 23 فروردین 1405 - 15:02
اقتصادنیوز: مذاکره کننده پیشین آمریکایی معتقد است ایران ترجیح می‌دهد ریسک بازگشت به حملات نظامی آمریکا و اسرائیل را بپذیرد تا اینکه دست خالی از مذاکرات خارج شود.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از انتخاب، دیوید میلر، مذاکره‌کننده سابق آمریکا در امور خاورمیانه می‌گوید ایران نسبت به آمریکا کارت‌های بیشتری در اختیار دارد.

میلر به سی‌ان‌ان گفت: «آنها آشکارا عجله‌ای برای دادن امتیاز ندارند.» او اشاره کرد که به نظر می‌رسد ایران در مقایسه با آمریکا، جدول زمانی کندتری را دنبال می‌کند. به نظر من آنها هنوز اورانیوم غنی‌شده با غلظت بالا را دارند. آنها نشان داده‌اند که جغرافیا را تسلیحاتی کرده‌اند، تنگه هرمز را کنترل می‌کنند و اکنون آن را مدیریت می‌کنند و حکومت پابرجا مانده است.»

وی افزود: «آنها ظرفیت وحشتناکی برای تضعیف امنیت و ثبات نشان داده‌اند. همه این موارد کارت‌های بازی هستند.»

میلر گفت که معتقد است ایران ترجیح می‌دهد ریسک بازگشت به حملات نظامی آمریکا و اسرائیل را بپذیرد تا اینکه دست خالی از مذاکرات خارج شود. 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.