۵ ستاره خارجی قید بازگشت به ایران را زدند!

خبرورزشی یکشنبه 23 فروردین 1405 - 14:55
بازیکنان خارجی سپاهان در شرایط فعلی به ایران برنمی‌گردند.

درحالی که جلسه برای تصمیم گیری ادامه لیگ درحال برگزاری است، مدیرعامل سپاهان خبر تلخی به هواداران این تیم داد و اعلام کرد ستاره‌های خارجی این تیم دیگر به ایران نخواهند آمد.بعد از شروع جنگ همه خارجی‌های لیگ برتر از کشور خارج شدند و حالا که زمزمه‌های شروع مجدد لیگ برتر شنیده می شود، تیم‌های مدعی درخواست بازگشت ستاره‌های خارجی خود را دادند و می خواهند همه این نفرات در تمرینات شرکت کنند.

هرچند هنوز خارجی‌ها به خاطر نبود شرایط امن دائمی به ایران نیامدند، سه باشگاه پرسپولیس، استقلال و تراکتور امیدوارند که در صورت شروع لیگ، از همه خارجی‌های خود استفاده کنند؛هرچند در این اوضاع بعید است این اتفاق بیفتد و بازیکنان خارجی راضی به بازگشت شوند.در این بین مدیرعامل سپاهان اعلام کرد بازیکنان خارجی این تیم به ایران نمی آیند و به طور قطعی نفراتی چون ریکاردو آلوز، انزو کریولی، ایوان سانچز، وحدت هنانوف و گئورگی گولسیانی قید حضور در ایران را زدند و تا پایان فصل به ایران برنمی گردند.

بیشتربخوانید: معجزه تراکتور در لیگ نخبگان در سفر پرمخاطره/ ۳ روز تمرین برای اعاده حیثیت

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.