فعالیت مدارس در اردیبهشت در ابهام !

پارس نیوز یکشنبه 23 فروردین 1405 - 14:35
رئیس سازمان مدارس غیردولتی گفت: آموزش‌ دانش‌آموزان تا پایان سال تحصیلی به‌صورت مجازی ادامه خواهد داشت ولی ...

مدارس کشور یک هفته بعد از شروع جنگ تحمیلی علیه کشورمان به صورت غیر حضوری فعالیت خود را آغاز کردند. در سال جدید هم اعلام شده بود که مدارس تا پایان فروردین فعلا مجازی هستند.

به گزارش پارس نیوز ، صبح امروز احمد محمودزاده رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش‌ و پرورش در نشست خبری خود با اشاره به شرایط کشور و لزوم حفظ امنیت جانی دانش‌آموزان اعلام کرد: آموزش‌ها تا پایان سال تحصیلی به‌صورت مجازی ادامه خواهد داشت.

وی تأکید کرد: مدارس، به‌ویژه مدارس غیردولتی، موظفند تعهدات آموزشی خود را اجرا کنند و برنامه‌های تکمیلی برای جبران عقب‌ماندگی دانش‌آموزان پس از امتحانات خرداد در قالب فعالیت‌های تابستانی برگزار می‌شود.

این در حالیست که در خبری که ایسنا منتشر کرده حسین صادقی رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش نحوه فعالیت مدارس را تشریح کرد و گفت: نحوه استمرار آموزش‌ها از اردیبهشت ماه تا پایان سال تحصیلی اطلاع رسانی می‌شود.

وی اظهار کرد: آموزش مدارس سراسر کشور در تمامی دوره‌های تحصیلی، چه دولتی و چه غیر دولتی تا پایان فروردین ماه به شیوه غیرحضوری است. نحوه استمرار آموزش‌ها از اردیبهشت ماه تا پایان سال تحصیلی، متعاقباً به دانش‌آموزان و معلمان اطلاع رسانی خواهد شد.

 

 

 

 

منبع خبر "پارس نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.