علت ناکامی مذاکرات اسلام آباد از دید ظریف

تابناک یکشنبه 23 فروردین 1405 - 12:31
وزیر امور خارجه پیشین جمهوری اسلامی ایران گفت: دلیل ناکامی مذاکرات، تلاش آمریکا برای دیکته کردن است.

به گزارش تابناک؛ محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه پیشین  کشورمان در واکنش به اظهارات  معاون رییس جمهور آمریکا  در بامداد روز یکشنبه در پایان مذاکرات اسلام آباد در مطلبی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت : «می‌خواهید بدانید چرا مذاکرات به نتیجه نرسید؟

علت ناکامی مذاکرات اسلام آباد از دید ظریف

جی‌دی ونس: «آنها پذیرفتن شرایط ما را انتخاب نکرده‌اند.»

آهان

هیچ مذاکره‌ای – حداقل با ایران – بر مبنای «شرایط ما/شما» به نتیجه نخواهد رسید.

آمریکا باید یاد بگیرد: نمی‌توانی شرایطت را به ایران دیکته کنی.

هنوز برای یادگیری دیر نشده. هنوز.»

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.