اکرت: منتظر مدارکم برای حضور در تیم ملی ایران هستم

مشرق نیوز یکشنبه 23 فروردین 1405 - 11:48
بازیکن تیم ملی گفت: در تیم ملی همه چیز خوب بود و سعی می‌کنم بهترین خودم باشم.

به گزارش مشرق، دنیس اکرت بازیکن تیم ملی فوتبال ایران که در اردوی نوروزی امسال تیم ملی در جمع ملی‌پوشان حضور داشت و زیر نظر امیر قلعه‌نویی به تمرین پرداخت اظهار کرد: در حال حاضر فقط منتظر مدارکم برای حضور در تیم ملی هستم و امروز این موضوع تعیین تکلیف می‌شود تا بتوانم در خدمت تیم ملی باشم.

او درباره جو و روحیه تیم ملی گفت: وقتی همه چیز آماده شد، با خیال راحت برای تیم ملی بازی خواهم کرد. در تیم ملی همه چیز خوب بود و سعی می‌کنم بهترینِ خودم باشم.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.