پزشکیان به وزارت نفت رفت

اقتصادنیوز یکشنبه 23 فروردین 1405 - 10:29
اقتصادنیوز: مسعود پزشکیان شنبه (22 فروردین) با حضور در وزارت نفت با محسن پاک‌نژاد، وزیر نفت دیدار و درباره مسائل مربوط به این وزارتخانه با وی گفت‌وگو کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، رئیس‌جمهوری در نخستین ساعات عادی شدن روند فعالیت‌های اداری کشور در روز شنبه (22 فروردین) با حضور در وزارت نفت ضمن قدردانی از کارکنان صنعت نفت، بر آمادگی برای تأمین انرژی و اهمیت تداوم خدمت‌رسانی مطلوب به ملت ایران تأکید کرد.

مسعود پزشکیان شنبه (22 فروردین) با حضور در وزارت نفت با محسن پاک‌نژاد، وزیر نفت دیدار و درباره مسائل مربوط به این وزارتخانه با وی گفت‌وگو کرد.

وی ضمن قدردانی از کارکنان صنعت نفت، بر آمادگی برای تأمین انرژی و اهمیت تداوم خدمت‌رسانی مطلوب به ملت ایران تأکید کرد. 

محسن پاک‌نژاد، وزیر نفت نیز در این دیدار گزارشی از اقدام‌های این وزارتخانه در حوزه‌های مهم کاری ارائه کرد.

رئیس‌جمهوری در این دیدار از تلاش‌های وزارت نفت در ایام جنگ تحمیلی آمریکایی - صهیونی قدردانی کرد.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.