مذاکره ایران و آمریکا تا پاسی از شب ادامه دارد

اقتصادنیوز شنبه 22 فروردین 1405 - 23:37
اقتصادنیوز:مذاکرات هیات ایرانی و هیات آمریکا از طریق تبادل پیام با واسطه میانجی‌های پاکستانی ادامه دارد.

 

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم،به اسلام‌آباد پاکستان، در حالی که ساعت به وقت اسلام‌آباد از نیمه شب گذشته و 30 دقیقه بامداد را نشان می‌دهد، مذاکرات هیات ایرانی و هیات آمریکا از طریق تبادل پیام با واسطه میانجی‌های پاکستانی ادامه دارد.

زیاده خواهی طرف امریکایی، بویژه در موضوع تنگه هرمز تا این لحظه مانع دستیابی به چارچوب مشترک‌ برای مذاکرات است.

مذاکرات ادامه دارد و مشخص نیست که آیا قطعا یک روز تمدید می‌شود و یا تیم‌ها برای مشورت به پایتخت‌ها برمیگردند.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.