مدیرکل راهآهن قم از بازسازی و بهرهبرداری دوباره مسیر ریلی آسیبدیده در محدوده بلاک ایستگاه باغیک–سواریان خبر داد و گفت این مسیر با تلاش نیروهای جهادی و متخصص در کمتر از ۴۸ ساعت تعمیر و آماده تردد قطارها شد.
به گزارش رکنا، مدیرکل راهآهن قم اعلام کرد مسیر ریلی آسیبدیده در محدوده بلاک ایستگاه باغیک–سواریان با تلاش نیروهای فنی و جهادی در مدت زمانی کمتر از ۴۸ ساعت بازسازی شد.
به گفته وی، پس از بروز آسیب در این محدوده، تیمهای تخصصی راهآهن به سرعت در محل حاضر شدند و عملیات ترمیم و بازسازی خط را آغاز کردند.
مدیرکل راهآهن قم افزود: با تلاش شبانهروزی نیروهای عملیاتی و فنی، این مسیر ریلی در مدت کمتر از دو شبانهروز بازسازی و آماده بهرهبرداری شد و تردد قطارها در این بخش از شبکه ریلی از سر گرفته شد.
منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.