روش ترخیص خودرو‌های توقیفی تغییر کرد

اقتصادنیوز شنبه 22 فروردین 1405 - 10:15
اقتصادنیوز: معاون‌ اجتماعی و فرهنگی پلیس راهور تهران بزرگ از روش جدید برای ترخیص خودرو های توقیفی خبر داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ فیروز کشیر، معاون اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ گفت:رانندگان محترمی که وسایل نقلیه‌شان به دلایل مختلف از جمله انواع تخلف و خلافی بالا توقیف شده است نیاز نیست به مراکز ستاد ترخیص پلیس مراجعه کنند، این افراد می‌توانند با حضور در مراکز پلیس به اضافه ۱۰ با در دست داشتن اصل مدارک شناسایی و مالکیت خودرو نسبت به ترخیص خودرو و امور اداری مرتبط با این موضوع اقدام کنند.

سرهنگ کشیر در پایان افزود: در صورت مهیا نبودن شرایط ترخیص برای وسایل نقلیه‌ی مراجعه کنندگان به پلیس به اضافه ۱۰، به دلیل انواع شکایت و...، پلیس راهور تهران بزرگ برای رانندگان پیامکی ارسال خواهد کرد که در آن مراحل ترخیص وسیله نقلیه و مراجعه به مراکز ستاد ترخیص اعلام می‌شود.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.