بیانیه وزارت خارجه در پی شهادت سید کمال خرازی

خبرگزاری مهر جمعه 21 فروردین 1405 - 22:19
 وزارت امور خارجه کشورمان در پی شهادت کمال خرازی، تاکید کرد: ترور بزدلانه و جنایتکارانه شهید خرازی، بار دیگر ماهیت جنایتکار و عناد بنیادین این رژیم جنگ‌طلب را نشان داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، وزارت امور خارجه کشورمان در پی شهادت سید کمال خرازی، رئیس شورای راهبردی روابط خارجی بیانیه‌ای صادر کرد. در بخشی از این بیانیه آمده است:

ترور بزدلانه و جنایتکارانه شهید خرازی، در ادامه اقدامات تروریستی و نقض‌های فاحش حقوق بین‌الملل از سوی رژیم اسرائیل، بار دیگر ماهیت جنایتکار و عناد بنیادین این رژیم جنگ‌طلب با صلح و دیپلماسی و هراس از منطق گفتگو و تعامل سازندع در عرصه بین‌المللی را نشان داد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.