خبرورزشی‌گردی| سرمربی مشهور پرسپولیس خواننده از آب درآمد!

خبرورزشی جمعه 21 فروردین 1405 - 20:15
باشگاه پرسپولیس از اواخر دهه ۸۰ شمسی به فکر ساختن سرود خود افتاد و برای این کار حتی از مصطفی دنیزلی هم به عنوان خواننده بهره گرفت.

پرسپولیس با همکاری داریوش خواجه‌نوری از اواخر دهه ۸۰ شمسی به صرافت ساخت سرود باشگاه خود افتاد و بسیاری از چهره‌های بزرگ سرخ‌پوشان پایتخت جهت خواندن بخشی از این ترانه در استودیو حاضر شدند.

در مقطعی از این کار، علی پروین و علی دایی به استودیو رفتند و نکته جالب توجه اینجا بود که خبرورزشی ۲۱ فروردین ۱۳۹۱ خبر از حضور مصطفی دنیزلی، سرمربی ترکیه‌ای وقت پرسپولیس تحت عنوان خواننده در استودیو ضبط این ترانه داد. خواجه نوری همان روز با تایید این خبر به خبرورزشی گفت: دنیزلی یکی از محبوب‌ترین مربیان تاریخ پرسپولیس است و البته تن صدای خیلی خوبی هم دارد به همین‌خاطر مطمئن بودم که خوب می‌خواند. با ایشان فارسی کار کردم و آقا مصطفی هم قسمتی را که قرار بود بخواند، عالی خواند. او علاوه بر مربیگری در خوانندگی هم استاد است.

بیشتر بخوانید: زرینچه: بله! بازیکنان استقلال در زمین راه رفتند تا ببازیم و امیر قلعه‌نویی سقوط نکند

خبرورزشی‌گردی| سرمربی اسبق پرسپولیس خواننده از آب درآمد!

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.