رئیس ستاد ارتش اسرائیل: می‌توانیم در هر لحظه با نیرویی بزرگتر به جنگ علیه ایران بازگردیم/ به جنگ در لبنان ادامه می‌دهیم

اقتصادنیوز جمعه 21 فروردین 1405 - 15:00
اقتصادنیوز: رئیس ستاد ارتش اسرائیل مدعی حمله مجدد به ایران شد و گفت: ما می‌توانیم در هر لحظه و با نیرویی بزرگتر به جنگ علیه ایران بازگردیم.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، ایال زامیر، رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی گفت: ما به جنگ در لبنان و تلاش برای از بین بردن تهدید مستقیم علیه شهرک‌های شمال اراضی اشغالی ادامه می‌دهیم. حزب الله در لبنان و در جبهه داخلی استراتژیک خود و از حامیان خود دور مانده است. لبنان جبهه اصلی جنگ برای اسرائیل است و ما به عمیق کردن عملیات نظامی خود ادامه می‌دهیم.

طبق گزارش الجزیره، وی هم‌چنین در ادامه مدعی حمله مجدد به ایران شد و گفت: ما می‌توانیم در هر لحظه و با نیرویی بزرگتر به جنگ علیه ایران بازگردیم.

رژیم صهیونیستی در پاسخ به تجاوز مشترک با آمریکا به ایران، یکی از سخت‌ترین ضربات در هفت دهه گذشته را متحمل شده است و در این تجاوزات بدون همراهی و کمک آمریکا و دیگر متحدانش نمی توانست کاری از پیش ببرد.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.