نفرین و ننگ و شرم با شماست که طالب حمله نظامی به ایران بودید

صدا و سیما جمعه 21 فروردین 1405 - 09:17
فلامک جنیدی بازیگر سینما و تلویزیون در یادداشتی نوشت: نفرین و ننگ و شرم تا لحظه مرگتان و تا ابد با شماست که طالب حمله نظامی به ایران بودید.

نفرین و ننگ و شرم با شماست که طالب حمله نظامی به ایران بودید *

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما فلامک جنیدی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در واکنش به تجاوز آمریکا و اسرائیل به کشورمان، با انتشار تصویری از نقشه ایران در صفحه شخصی خود نوشت:

 «نفرین و ننگ و شرم تا لحظه مرگتان و تا ابد با شماست که طالب حمله نظامی به ایران بودید؛ و شرم بر من که از شما ترسیدم و توانستید خفه‌ام کنید.»

 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.