اقتصادنیوز: سخنگوی اتحادیه صادرکنندگان نفت، گاز و فرآوردههای پتروشیمی ایران، به والاستریت ژورنال گفت که ایران به ازای هر بشکه نفت، یک دلار عوارض برای تانکرهایی که از این آبراه کلیدی عبور میکنند دریافت میکند.
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از انتخاب، وال استریت ژورنال نوشت: درخواست ایران مبنی بر دریافت عوارض عبوری از تانکرهای نفتی به صورت ارز دیجیتال برای عبور از تنگه هرمز، نگاه تازهای به اقتصاد ۷.۸ میلیارد دلاری ارزهای دیجیتال این کشور و نقشی انداخته است که ارزهای دیجیتال برای دولت هایی که خارج از نظام مالی جریان اصلی فعالیت میکنند، ایفا میکنند.
حمید حسینی، سخنگوی اتحادیه صادرکنندگان نفت، گاز و فرآوردههای پتروشیمی ایران، به والاستریت ژورنال گفت که ایران به ازای هر بشکه نفت، یک دلار عوارض برای تانکرهایی که از این آبراه کلیدی عبور میکنند دریافت میکند و میخواهد این پرداختها را به صورت ارز دیجیتال دریافت کند تا اطمینان حاصل شود که به دلیل تحریمها قابل ردیابی یا توقیف نباشند.»
منبع خبر "
اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.