گفتگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و عربستان+جزئیات

اقتصادنیوز پنج شنبه 20 فروردین 1405 - 17:15
اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه کشورمان چهارشنبه شب با وزیر امور خارجه عربستان به صورت تلفنی گفتگو کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه، با تشریح آخرین تحولات منطقه پس از اعلام آتش‌بس، ضمن تأکید بر رویکرد مسئولانه ایران، تصریح کرد: متاسفانه طرف آمریکایی دو بار در میانه روند مذاکرات هسته‌ای اقدام به تجاوز نظامی علیه ایران کرد و این بار هم هنوز دیپلماسی و مذاکرات شکل نگرفته، بر خلاف تعهدات خود عمل می‌کند.

فیصل بن فرحان ، وزیر امور خارجه عربستان بر حمایت کشورش از توافق آتش‌بس و تلاش‌های جاری برای بازگشت ثبات و امنیت به منطقه تاکید کرد و ابراز امیدواری نمود آتش‌بس جاری زمینه ساز خاتمه کامل جنگ و بازگشت امنیت و ثبات به منطقه شود.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.