رئیس و مدیران ارشد سازمان بهینه‌سازی و مدیریت راهبردی انرژی به پویش مردمی «جان‌فدا» پیوستند

صدا و سیما پنج شنبه 20 فروردین 1405 - 15:17
سازمان بهینه‌سازی و مدیریت راهبردی انرژی ریاست‌جمهوری اعلام کرد: معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان بهینه‌سازی و مدیریت راهبردی انرژی، به همراه جمعی از معاونان و مدیران ارشد این سازمان با پیوستن به پویش مردمی «جان‌فدا»، آمادگی خود را برای صیانت از آرمان‌های انقلاب و امنیت کشور اعلام کردند.

رئیس، معاونان و مدیران ارشد سازمان بهینه‌سازی و مدیریت راهبردی انرژی به پویش مردمی «جان‌فدا» پیوستند

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مدیران ارشد سازمان بهینه‌سازی و مدیریت راهبردی انرژی با پیوستن به این حرکت ملی، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های والای مقاومت، بر ایستادگی در برابر تهدیدات جبهه استکبار، به‌ویژه دشمن آمریکایی-صهیونیستی تأکید کرده و هم‌بستگی کامل خود را با بدنه متخصص و مجاهد کشور در مسیر ارتقای توانمندی‌های راهبردی ابراز داشتند.

‌این اقدام نمادین، حامل پیامی صریح از انسجام مدیریتی و عزم جدی نخبگان حوزه انرژی برای پاسداری از منافع ملی و مقابله با هرگونه تعدی به خاک میهن است. حضور فعال سکان‌دارانِ بهینه‌سازی و مدیریت راهبردی انرژی کشور در این پویش، نشان‌دهنده پیوند ناگسستنی میان تخصص، مدیریت جهادی و روحیه ایثارگری در سخت‌ترین شرایط تاریخی است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.