وزیر صمت: از موضع پیروز وارد آتش‌بس شدیم/ هرگونه تخطی با واکنش قاطع مواجه می‌شود

اقتصادنیوز پنج شنبه 20 فروردین 1405 - 14:28
اقتصادنیوز: وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: روند مذاکرات همچنان در جریان است و هرگونه تخطی از سوی طرف مقابل که منافع ملی را تهدید کند، با واکنش قاطع مواجه خواهد شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، «سید محمد اتابک» وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه مراسم چهلم شهادت رهبر انقلاب، با اشاره به تحولات اخیر اظهار داشت: کشورمان تا اینجا بر سر مواضع خود ایستاده و پیروز بوده و قطعاً از موضع یک پیروز وارد آتش‌بس شده‌ایم.

وی با تأکید بر نقش انسجام داخلی در این روند افزود: وحدت فرماندهی از عوامل اصلی این موفقیت بود و امیدواریم با تداوم این مسیر، کشور به پیروزی کامل دست یابد.

اتابک ادامه داد: روند مذاکرات همچنان در جریان است و هرگونه تخطی از سوی طرف مقابل که منافع ملی را تهدید کند، با واکنش قاطع مواجه خواهد شد.

وزیر صمت با قدردانی از همراهی مردم و عملکرد نیروهای مسلح تصریح کرد: حضور حماسی مردم و رشادت‌های نیروهای مسلح، ضامن امنیت و اقتدار کشور در این مقطع بوده و اجازه نداد دشمن به اهداف خود دست یابد.

وی همچنین با اشاره به مسیر ترسیم‌شده از سوی رهبر شهید گفت: نقشه راه دولت برای پیشرفت و آبادانی کشور بر همان مبناست و تکیه بر توان و تولید داخلی، اصلی‌ترین راهبردی است که با جدیت دنبال می‌کنیم.

اتابک خاطرنشان کرد: بی‌تردید شخصیت و منش رهبر شهید، با گذشت زمان بیش از پیش در میان ملت‌ها برجسته و اثرگذار خواهد شد.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.