تعیین مهلت جهت عقد قرارداد طرح‌های بازآفرینی شهری در کرمان

صدا و سیما پنج شنبه 20 فروردین 1405 - 13:42
نخستین جلسه ستاد بازآفرینی شهری استان کرمان در سال جدید با هدف بررسی روند اجرای برنامه‌ها و طرح‌های بازآفرینی شهری در شهر‌های جنوب استان برگزار شد.

به گزارش گروه مسکن و شهرسازی خبرگزاری صداوسیما، نخستین جلسه ستاد بازآفرینی شهری پایدار استان کرمان به ریاست علی‌اصغر ذاکری‌هرندی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان و با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و شهرداری‌های جنوب استان برگزار شد و در آن روند اجرای پروژه‌های بازآفرینی شهری، چالش‌های اجرایی و راهکارهای تسریع در پیشبرد طرح‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه، ذاکری‌هرندی با تأکید بر ضرورت تسریع در اجرای پروژه‌های بازآفرینی شهری، خواستار اقدام فوری شهرداری‌ها برای جذب به‌موقع سهمیه قیر در پروژه‌های بازآفرینی شد.

وی همچنین با تعیین مهلت یک‌ماهه برای شهرداری‌های جنوب استان جهت عقد قرارداد با مشاوران طرح‌های بازآفرینی شهری، بر تدوین «برنامه جامع اقدام مشترک» در شهرستان‌های جنوب استان تأکید کرد و این اقدام را گامی مهم برای هماهنگی دستگاه‌ها و تسریع در اجرای پروژه‌های بازآفرینی شهری دانست.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.