رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: ️دشمنان پس از دههها دشمنی و اقدامات خصمانه، امروز به مرحله استیصال رسیدهاند و درخواست آتشبس نشاندهنده شکست آنهاست.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: ️ادعاها و خواستههای دشمنان برای محدود کردن برنامه غنیسازی ایران صرفاً آرزوهایی است که به گور خواهد رفت.
به گزارش ایسنا؛ ا️و افرود: هیچ قانون و فردی نمیتواند جلوی ما را بگیرد.
و️ی اظهار کرد: همه توطئهها و اقدامات دشمنان، از جمله این جنگ وحشیانه، نتیجهای نداشته و اکنون که میخواهند از طریق مذاکره نتیجهای بگیرند، اینها صرفاً برای دل خوشی خودشان و صهیونیستهاست.
رئیس سازمان انرژی اتمی افزود: ️دشمنان پس از دههها دشمنی و اقدامات خصمانه، امروز به مرحله استیصال رسیدهاند و درخواست آتشبس نشاندهنده شکست آنهاست.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.