دستور وزیر خارجه اسپانیا به سفیر این کشور/ به تهران بازگرد

اقتصادنیوز پنج شنبه 20 فروردین 1405 - 12:15
اقتصادنیوز: اسپانیا که از آغاز جنگ آمریکایی-اسرائیلی علیه ایران منتقد صریح آن بوده، امروز از بارگشایی سفارتش در تهران برای کمک به روند دیپلماتیک و حفظ آتش‌بس خبر داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، خوزه مانوئل آلبارس، وزیر امور خارجه اسپانیا، امروز اعلام کرد که این کشور سفارتش را در پایتخت ایران بعد از تعطیلی آن در پی آغاز جنگ در ماه مارس، بازگشایی خواهد کرد.

او گفت که به سفیر اسپانیا دستور داده که به تهران بازگردد.

آلبارس افزود اسپانیا قصد دارد از همه زوایای ممکن، از جمله از داخل پایتخت ایران، به روند دیپلماتیک و حفظ آتش‌بس کمک کند.

نخست‌وزیر اسپانیا پدرو سانچز جنگ علیه ایران را «غیرقانونی» توصیف کرده و از آغاز جنگ، حریم هوایی کشورش را به روی هواپیماهای نظامی آمریکا بست.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.