رضا نصری: امارات در بیانیه‌ای گستاخانه خواستار پرداخت غرامت از سوی ایران شد

اقتصادنیوز پنج شنبه 20 فروردین 1405 - 10:16
اقتصادنیوز: رضا نصری به درخواست امارات برای پرداخت غرامت از سوی ایران واکنش نشان داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از انتخاب، رضا نصری، حقوقدان بین الملل، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

امارات در بیانیه‌ای گستاخانه خواستار پرداخت غرامت از سوی ایران شد.

ایران شواهد روشن و قابل‌راستی‌آزمایی — شامل داده‌های دقیق هدف‌گیری، جدول زمانی، تعداد حملات و ابزار و مهمات خاص به‌کاررفته — دارد که نشان‌دهنده همدستی امارات متحده عربی در تجاوز آمریکا و اسرائیل است.

ایران در پاسخ به حملاتی که از خاک امارات صورت گرفته، از حق ذاتی خود برای دفاع مشروع تحت ماده ۵۱ منشور ملل متحد استفاده کرده است.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.