نتانیاهو: ما در ایران اهداف باقی‌مانده‌ای داریم/ من هر روز با ترامپ صحبت می‌کنم

اقتصادنیوز چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 21:46
اقتصادنیوز: نخست وزیر اسرائیل گفت: ما همه مراحل جنگ با ایران را ادامه می‌دهیم؛ من هر روز با ترامپ صحبت می‌کنم و به‌طور مستمر آماده می‌شویم.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از دنیای اقتصاد، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل گفت: ما در ایران اهداف باقی‌مانده‌ای داریم و آنها را محقق خواهیم کرد. این توافق پایان جنگ نیست، بلکه مرحله‌ای برای آماده‌سازی برای رویدادهای آینده است.

نخست وزیر اسرائیل ادامه داد: ما همه مراحل جنگ با ایران را ادامه می‌دهیم؛ من هر روز با ترامپ صحبت می‌کنم و به‌طور مستمر آماده می‌شویم.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.