بهره‌برداری از ۳۶ مگاوات نیروگاه خورشیدی یزد تا یک‌ماه آینده

صدا و سیما چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 20:47
معاون سرمایه گذاری و توسعه ساتبا در سفر به یزد بر اهمیت تکمیل طرح‌های خورشیدی پیش از رسیدن به ایام اوج بار تابستان تأکید کرد.

بهره‌برداری از ۳۶ مگاوات نیروگاه خورشیدی یزد تا یک‌ماه آینده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ «جعفر محمد نژاد سیگارودی» به همراه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق و برخی معاونان و مدیران این شرکت، از روند احداث چندین نیروگاه خورشیدی بازدید کرد و گفت: نیروگاه‌های سرو و ترک آباد به ترتیب با ظرفیت ۲۱ و ۱۵ مگاوات تا یک ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: نیروگاه ۱ و ۸ مانا مهر نسیم به ظرفیت ۱۸ مگاوات تا پیش از اوج بار تابستان وارد مدار می‌شود.

‎معاون سرمایه‌گذاری ساتبا، هدف از این سفر را رفع موانع برای بهره‌برداری حداکثری از ظرفیت انرژی‌های تجدیدپذیر در استان یزد و کاهش فشار بر شبکه برق کشور در ماه‌های گرم سال بیان کرد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.