در نشست وزیر راه و شهرسازی با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مسائل و موضوعات دوجانبه میان دو وزارتخانه بهویژه در حوزه فناوری اطلاعات مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

به گزارش
خبرگزاری صداوسیما، در نشست فرزانه صادق وزیر راه و شهرسازی با سید ستار هاشمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، دو طرف ضمن تأکید بر ضرورت گسترش همکاریهای میانبخشی، به بررسی موضوعات و محورهای مشترک پرداختند.
در این دیدار، مسائل دوجانبه میان وزارت راه و شهرسازی و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و بر استفاده حداکثری از ظرفیتهای فناوری اطلاعات در حوزههای حمل ونقل و دیگر موضوعات وزارتخانه تأکید شد.
دو طرف در این نشست، علاوه بر طرح موضوعات مرتبط با همکاریهای مشترک، بر اهمیت هماهنگی و همافزایی بیشتر میان بخش حملونقل و بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات برای ارتقای کیفیت خدمات تأکید کردند.
در این دیدار، برای برگزاری نشستهای حضوری میان مسئولان دو وزارتخانه برای پیگیری منظم موضوعات مشترک و تصمیمگیری درباره راهکارهای اجرایی موافقت شد.
بنابراین گزارش، دو وزیر دولت چهاردهم در پایان این نشست بر ادامه رایزنیها و جلسات مشترک میان وزارت راه و شهرسازی و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای پیگیری موضوعات دوجانبه و ارتقای سطح همکاریها تأکید کردند.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.