آذری جهرمی: شروع مذاکره به معنای پایان تخاصم نیست/ مبادا مجاهدان صبح شنبه با تندرو خواندن دیگران، مدعی طلایه داری اداره امور شوند

خبرآنلاین چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 16:57
محمدجواد آذری جهرمی نوشت: تجربه نشان داده که شروع مذاکره به معنای پایان تخاصم نیست. باید مراقب مکرها بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدجواد آذری جهرمی، وزیر سابق ارتباطات در صفحه شخصی خود نوشت:

مبادا که در این دو هفته پیش رو خیابان ها خالی شود و مجاهدان صبح شنبه با تندرو خواندن دیگران، مدعی طلایه داری اداره امور شوند.

تجربه نشان داده که شروع مذاکره به معنای پایان تخاصم نیست. باید مراقب مکرها بود.

تداوم حضور مردم در خیابان و حفظ همبستگی ملی و استمرار آمادگی میدان، پشتوانه دیپلماسی موفق خواهد بود.

۲۹۲۱۸

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.