بسته شدن تنگه هرمز معضلی است که ما خودمان ایجاد کردیم

تابناک چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 14:36
جیمز وب افسر پیشین نیروی دریایی آمریکا با اشاره به اینکه «بسته شدن تنگه هرمز مشکلی است که خودمان ایجاد کردیم»، تأکید کرد که اقدام ایران در بستن این تنگه، در صورت «تهدید وجودی»، محتمل‌ترین واکنش خواهد بود. او همچنین حمله به مذاکره‌کنندگان ایران و تلاش برای تصرف نفت این کشور را اقدامی «بسیار غیرقانونی» و بازگشت به دوران استعمار خواند و توانایی آمریکا برای انجام عملیات زمینی بزرگ در منطقه را زیر سوال برد.
جیمز وب افسر پیشین نیروی دریایی آمریکا با اشاره به اینکه «بسته شدن تنگه هرمز مشکلی است که خودمان ایجاد کردیم»، تأکید کرد که اقدام ایران در بستن این تنگه، در صورت «تهدید وجودی»، محتمل‌ترین واکنش خواهد بود. او همچنین حمله به مذاکره‌کنندگان ایران و تلاش برای تصرف نفت این کشور را اقدامی «بسیار غیرقانونی» و بازگشت به دوران استعمار خواند و توانایی آمریکا برای انجام عملیات زمینی بزرگ در منطقه را زیر سوال برد.
تعداد بازدید : 0
کد ویدیو

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.