واکنش جاسوس موساد به آتش بس + ویدئو | اسرائیلی ها ناراحتند

همشهری آنلاین چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 13:59
منشه امیر جاسوس موساد درباره وضعیت آتش بس ابراز نظر کرد و گفت: اسرائیلی ها ناراحتند.

به گزارش همشهری آنلاین، وی گفت: آمریکا و اسرائیل به اهدافشان نرسیدند؛ قدرت موشکی و هسته‌ای ایران سر جایش است و همچنان این کشور کنترل تنگه هرمز را در دست دارد!

مایه حیرت است که به اینجا رسیده‌ایم ... + ویدئو | واکنش کریس مورفی به آتش بس

نقض آتش‌بس در لبنان! + ویدئو | تصاویری از لحظه بمباران یک شهر

هر وقت بخواهند بازی دربیاورند... + ویدئو | آقای ترامپ تو چه برنده ای هستی که ... | اظهارات نماینده مجلس در برنامه تلویزیونی

وی بیان کرد: ما دیدیم در ۴۰ روز گذشته چطور اسرائیل زیر حملات شدید موشکی ایران قرار داشت.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.