جلسه نهایی مدیران عامل باشگاه ها در خصوص لیگ برتر روز یکشنبه ۲۳ فروردین در سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار می شود.
سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد: پیرو جلسه هم اندیشی وبیناری روز یکشنبه ۱۶ فروردین مدیران عامل باشگاه ها؛ اعلام می شود روز یکشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۵ ساعت ۱۰:۳۰ نیز جلسه نهایی مدیران عامل باشگاه های لیگ برتری به صورت حضوری در سازمان لیگ در خصوص تصمیم گیری برای برگزاری ادامه مسابقات بیست و پنجمین دوره لیگ برتر قبل از رقابت های جام جهانی ۲۰۲۶ یا بعد از آن، برگزار می شود.
در این نشست همچنین در خصوص نحوه معرفی نمایندگان کشورمان برای حضور در رقابت های لیگ نخبگان و لیگ سطح دو قهرمانان آسیا تصمیم گیری خواهد شد.
منبع خبر "
افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.