اقتصادنیوز: مصطفی پورمحمدی در واکنش به آتش بس موقت ایران و آمریکا نوشت: هوشیاری را حفظ کنیم، از مکر دشمنان غافل نباشیم؛ میدان و خیابان را رها نکنیم.
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، مصطفی پورمحمدی، قائم مقام پیشین وزارت اطلاعات در پیامی خطاب به مردم ایران نوشت:
«به نام خدای پیروزی
درود بر ایرانیان قهرمان
سلام بر خمینی کبیر
سلام و درود بر خامنهای شهید و شهیدان سرفراز، خداوندا بی نهایت سپاسگزاریم.
به مردان و زنان و فرزندانمان در میدان و خیابان افتخار میکنیم.
هوشیاری را حفظ کنیم، از مکر دشمنان غافل نباشیم؛ میدان و خیابان را رها نکنیم.
اعتماد و استغاثه به خداوند متعال را بزرگترین سرمایه و محور قدرت بدانیم.
مقاومت و وحدت رمز پیروزی است.
إِنَّ اللَّهَ یُدَافِعُ عَنِ الَّذِینَ آمَنُوا»
منبع خبر "
اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.