
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، بحرانی ، نماینده عالی مرکز توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی در نشست ویژه با مدیرعامل و هیات مدیره تعاونی کمباینداران استان فارس در شیراز، با ارزیابی اقدامات و تمهیدات صورت گرفته، وضعیت عملیات برداشت غلات و کمباین کشور، فرآیند اعزام کمباینهای مهاجر به استانهای گرمسیر، چالشهای مرتبط با تردد کمباینها در شرایط فعلی کشور و دیگر مباحث مرتبط را بررسی کرد.
تلاش مضاعف کمباینداران کشور و همکاران ستاد برداشت غلات در ستاد و صف به منظور تسریع و تسهیل عملیات برداشت غلات در این شرایط خاص و خطیر کشور، از جمله تصمیمات اتخاذ شده در این نشست بود.
همچنین کلیه همکاران عضو ستاد برداشت باید به صورت شبانهروزی پیگیر موضوعات مرتبط در خصوص حسن اجرای فرایند برداشت غلات و کلزای کشور باشند.
لازم به ذکر است؛ تعاونی کمباینداران فارس با دارا بودن حدود ۴ هزار دستگاه کمباین، بازوی اصلی اعزام کمباین به اقصی مناطق کشور برای عملیات برداشت است.