پیرو جلسات هماندیشی قبلی، مدیران باشگاههای لیگ برتر روز یکشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۵ بهصورت حضوری در سازمان لیگ گرد هم میآیند. محور اصلی این نشست، برنامهریزی برای بیست و پنجمین دوره لیگ برتر و زمانبندی مسابقات با توجه به تقویم جهانی است.
جلسه نهایی مدیران باشگاهها در خصوص لیگ برتر روز یکشنبه هفته آینده در سازمان لیگ برگزار میشود.
به گزارش ایسنا، سازمان لیگ فوتبال اعلام کرد: پیرو جلسه هماندیشی وبیناری روز یکشنبه ۱۶ فروردین مدیران عامل باشگاهها اعلام میشود روز یکشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۵ ساعت ۱۰:۳۰ جلسه نهایی مدیران عامل باشگاههای لیگ برتری به صورت حضوری در سازمان لیگ در خصوص تصمیمگیری برای برگزاری ادامه مسابقات بیست و پنجمین دوره لیگ برتر قبل از رقابتهای جام جهانی ۲۰۲۶ یا بعد از آن، برگزار میشود.
در این نشست همچنین در خصوص نحوه معرفی نمایندگان ایران برای حضور در رقابتهای لیگ نخبگان و لیگ سطح دو قهرمانان آسیا تصمیمگیری خواهد شد.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.