واکنش معین به نابودی زیرساخت‌های ایران

همشهری آنلاین سه شنبه 18 فروردین 1405 - 12:47
نصرالله معین با بیان اینکه ایران خانه همه ماست، می‌گوید: نابودی زیرساخت‌ها در هیچ شرایطی قابل توجیه نیست و نمی‌توان با توهین یا تهدید، بقای این زیرساخت‌ها را هدف گرفت.

به گزارش همشهری آنلاین، نصرالله معین که سال‌هاست در خارج از کشور زندگی می‌کند، با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش نسبت به حمله آمریکا و اسرائیل به ایران واکنش نشان داد و نوشت: "ایران فقط یک اسم نیست، ریشه است، هویت است، نفس است. ایران خانه همه ماست، با همه تفاوت‌های قومی، زبانی، مذهبی و سیاسی.

این خاک با تاریخش قرن‌ها ایستاده است.

زیرساخت‌های یک سرزمین، دارایی مردم آن است.

این زیرساخت‌ها نه متعلق به حکومت‌ها، بلکه متعلق به مردمی‌اند که این سرزمین را خانه خود می‌دانند. نابودی این زیرساخت‌ها در هیچ شرایطی قابل توجیه نیست و نمی‌توان با توهین یا تهدید، بقای این زیرساخت‌ها را هدف گرفت.

خداوند بزرگ حافظ ایران باشد. "

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.