نباید درآمد حاصل از تنگه هرمز را با کسی شریک شویم

تابناک سه شنبه 18 فروردین 1405 - 12:30
مهدی صفری، سفیر پیشین ایران در چین و روسیه گفت: «نباید درآمد حاصل از تنگه هرمز را با کسی شریک شویم. افزایش قیمت نفت به سود ایران است اما چون اقتصاد در آمریکا آزاد است این موضوع به جامعه آن‌ها ضرر می‌زند اما به ترامپ‌ خیر.» اظهارات صفری را می‌بینید و می‌شنوید.
مهدی صفری، سفیر پیشین ایران در چین و روسیه گفت: «نباید درآمد حاصل از تنگه هرمز را با کسی شریک شویم. افزایش قیمت نفت به سود ایران است اما چون اقتصاد در آمریکا آزاد است این موضوع به جامعه آن‌ها ضرر می‌زند اما به ترامپ‌ خیر.» اظهارات صفری را می‌بینید و می‌شنوید.
تعداد بازدید : 43
کد ویدیو

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.