مدیرعامل پرسپولیس: قهرمانی یک تیم با جدول ناقص عادلانه نیست/ ۲۴ امتیاز مانده و ۷ امتیاز ما قابل جبران است

خبرورزشی سه شنبه 18 فروردین 1405 - 10:01
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: اینکه بگوییم مسابقات فوتبال به خاطر جنگ نیمه تمام ماند، خیلی برای کشور خوب نیست.

پیمان حدادی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با حضور در برنامه فوتبال برتر درباره برگزاری یا عدم برگزاری مسابقات لیگ برتر گفت: نگاه مجموعه باشگاه پرسپولیس این است که مسابقات لیگ برتر باید در یک فضای فوتبالی به پایان برسد و با عدالت نتیجه گرفته شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: اینکه بگوییم مسابقات فوتبال به خاطر جنگ نیمه تمام ماند، خیلی برای کشور خوب نیست.

حدادی تصریح کرد: ما می‌توانیم مسابقات لیگ را بعد از جام جهانی برگزار کنیم و فصل آینده را دیرتر و فشرده‌تر انجام بدهیم.

در همین راستا بخوانید: کدام باشگاه با قهرمانی استقلال مخالف است؟

حدادی گفت: اگر قرار است مسابقات لیگ برگزار نشود، معرفی نمایندگان ایران برای لیگ‌های آسیایی باید بر اساس یک عدالت باشد. عدالت از دید ما این است که جدول نیم‌فصل را در نظر بگیرند، چون در آن جدول همه تیم‌ها به تعداد برابر بازی کردند اما در جدول فعلی بعضی تیم‌ها هشت بازی باقی‌مانده دارند و بعضی تیم‌ها ۷ بازی. ۲۵ درصد از بازی‌های ما مانده است.

وی تاکید کرد: ما فقط ۷ امتیاز اختلاف داریم اما ۲۴ امتیاز دست نخورده مانده است. قاعدتا این فاصله قابل جبران است.

بیشتر بخوانید: چه تیمی از استقلال برای قهرمانی لایق‌تر است؟/ یک تیم با شخصیت را به آسیا معرفی کنید 

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.