به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، بنیامین بهادری خواننده پاپ با انتشار عکسی از پل طبیعت نوشت : امشب دستانم را ستون یک پُل در ایران خواهم کرد.

این خواننده با صداگذاری آهنگ خود روی این تصویر و هشتگ پل گفت : من تهرانم.
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، بنیامین بهادری خواننده پاپ با انتشار عکسی از پل طبیعت نوشت : امشب دستانم را ستون یک پُل در ایران خواهم کرد.

این خواننده با صداگذاری آهنگ خود روی این تصویر و هشتگ پل گفت : من تهرانم.