ترامپ: من تاجر هستم و نفت ایران را می‌خواهم!

شمال نیوز سه شنبه 18 فروردین 1405 - 08:16
رئیس جمهوری آمریکا بالاخره اعتراف کرد که هدفش از تجاوز به ایران، دستیابی به نفت است.
ترامپ: من تاجر هستم و نفت ایران را می‌خواهم!

به گزارش شمال نیوز به نقل از شبکه الجزیره، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد: می‌خواهم نفت ایران را به دست آورم، چون یک تاجر هستم.

 

وی به انتقاد از ناتو پرداخت و افزود: از کشورهای عضو ناتو که گفتند پس از پیروزی به ما کمک خواهند کرد، به‌شدت ناامید هستم.

 

وی گفت: موضع ناتو لکه ننگی است که همیشه آن را دنبال خواهد کرد و تا زنده‌ام از خاطرم پاک نخواهد شد.

 

وی ادامه داد: به ناتو گفتم که پس از پیروزی، به کمک آن نیازی نداریم وی انتقادش از ناتو را تکرار کرد و گفت: ناتو بدون ما یک ببر کاغذی است و همان‌طور که کره جنوبی و ژاپن کمک به ما را رد کردند، ناتو نیز از کمک به ما خودداری کرد.

 


منبع خبر "شمال نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.