الهام پاوه نژاد خطاب به دخترش: به وطنم برمی گردم؛چندسال زنده ماندن در آوارگی هیچ فضیلتی ندارد

خبرآنلاین سه شنبه 18 فروردین 1405 - 07:21
بازیگر سینمافتئاتر و تلویزیون در حساب توییتری خود دلیل بازگشت به ایران در شرایط بحرانی جنگ را توضیح داد.

الهام پاوه نژاد خطاب به دخترش: به وطنم برمی گردم؛چندسال زنده ماندن در آوارگی هیچ فضیلتی ندارد

به گزارش خبرآنلاین او در توییتر خود نوشت: 

وقتی دخترم از برگشتنم به ایران در این جنگ عصبانی و مستاصل بود بهش گفتم تو، جات امنه. برای من چندسال بیشتر زنده ماندن با آوراگی، فضیلت نیست. اگه قراره بمیرم می خوام توی خونه م بمیرم. کاش می شد به دور از حواشی ویرانگر و هدفمندف بریم کنار تاسیسات مهم مثل #علی_قمصری بنشینیم.
#وطنم

23302

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.