ببینید | انتقاد سناتور آمریکایی از صف یک ساعت و نیمه برای بنزین

خبرآنلاین دوشنبه 17 فروردین 1405 - 22:40
سناتور آمریکایی در انتقاد از صف یک ساعت و نیمه برای بنزین گفت: در میشیگان، قیمت بیش از ۴ دلار برای هر گالن بنزین، تأثیری عمیق و واقعی روی زندگی مردم عادی گذاشته است. در جایی مثل میشیگان، صفِ یک ساعت و نیمه در "کاستکو" برای بنزین زدن شکل‌ گرفته است.نه به خاطر کمبود بنزین، بلکه به این دلیل که بنزین آن‌جا ارزان‌تر است و مردم حاضرند این همه مدت منتظر بمانند تا بنزین ارزان‌تر بزنند. آنها آن فشار اقتصادی را حس می‌کنند. پیش‌بینی‌ها را می‌بینید که می‌گویند حتی اگر جنگ همین فردا تمام شود و تنگه هرمز باز شود، بازار نفت تا قبل از سال ۲۰۲۷ به سطح قبل از جنگ برنمی‌گردد.»/چندثانیه

۲۶۱ ۳۳

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.