بنزین در آمریکا ۶ دلار شد

الف دوشنبه 17 فروردین 1405 - 15:43
از ابتدای جنگ قیمت بنزین در آمریکا ۳۲ دلار رشد کرده و ‌ برخی ایالت‌ها گالونی ۶ دلار رسیده است.

به گزارش فارس، با افزایش قیمت بنزین در ایالات متحده، میانگین قیمت بنزین به بیش از ۴.۱ دلار در هر گالن رسیده است. این در حالی است که قیمت‌ها در ایالت‌های مختلف به طور قابل توجهی متفاوت است.

بالاترین قیمت بنزین در ایالت‌های کالیفرنیا با ۵.۹ دلار، هاوایی با ۵.۶ دلار، واشنگتن با ۵.۴ دلار و نوادا با ۵ دلار در هر گالن مشاهده می‌شود. همچنین، بالاترین قیمت گازوئیل نیز به همین چهار ایالت اختصاص دارد که به ترتیب به حدود ۷.۷ دلار، ۶.۹ دلار، ۶.۸ دلار و ۶.۴ دلار می‌رسد. از ابتدای جنگ ایران، میانگین قیمت بنزین در آمریکا رشد ۳۲ درصدی و میانگین قیمت گازوئیل نیز جهش ۴۳ درصدی را تجربه کرده است.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.