شرایط در جزایر جنوبی ایران | مردم گور سربازان متجاوز را آماده کرده اند

همشهری آنلاین دوشنبه 17 فروردین 1405 - 13:15
یک عضو مجمع نمایندگان استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مردم در جزایر جنوبی کشور با آمادگی کامل بر حفظ امنیت و دفاع از سرزمین خود تأکید داشته و گور سربازان دشمن را هم آماده کرده اند.

به گزارش همشهری آنلاین، احمد مرادی، نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد و بندر خمیر در مجلس شورای اسلامی، در گفت وگو با ایسنا در پاسخ به این پرسش که وضعیت زندگی مردم در جزایر استان چگونه است گفت: شرایط در جزایر استان هرمزگان کاملاً تحت کنترل است و امنیت به طور کامل برقرار است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه مردم در جزایر استان در کنار نیروهای مسلح حضور دارند اظهار کرد: مردم با صلابت در صحنه هستند. ساکنان این مناطق با آمادگی کامل، بر حفظ امنیت و دفاع از سرزمین خود تأکید دارند.

نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد و بندر خمیر در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: مردم به ما اعلام‌می کنند که ما آماده هستیم تا اگر دشمن حماقت کرد همانجا آنان را دفن کنیم. گورهای سربازان دشمن در جزایر جنوبی ایران آماده است. البته کوسه های دریای خلیج فارس نیز مدت هاست غذایی گیرشان نیامده و چشم به راه هستند.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.