آسیب دیده‌ایم، اما بلند می‌شویم

صدا و سیما دوشنبه 17 فروردین 1405 - 13:07
علی قمصری، آهنگساز و نوازنده در واکنش به تهدید نابودی زیرساخت‌های کشور توسط دشمن نوشت: آسیب دیده ایم اما بلند می شویم.

آسیب دیده‌ایم اما بلند می‌شویم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما در بخشی از نوشته این آهنگساز آمده است:

«.. آرزو دارم قبل از اینکه مرحله جدی‌تر جنگ زیرساختی، چراغ خانه‌های کشورم را خاموش کند، چراغ زندگی خودم خاموش شود.

این روز‌ها با حمله جبران‌ناپذیر به زیرساخت‌های حیاتی کشور، مانند پل‌ها و کارخانه‌های صنعتی مواجهیم؛ اتفاقی که ایران و مردمش را برای تبدیل به عصر حجر هدف گرفته است. آرزو دارم چشمانم هیچ‌گاه جدا شُدن حتی یک وجب از خاکمان را نبیند.

همان‌طور که در عمرم هیچ فرصتی را برای اجرای رایگان برای مردم و عشق‌ورزی خالص به اقوام از دست نداده‌ام، همیشه زیستم برای هم‌نوابودن با اقشار مختلف و به‌دور از مال‌اندوزی بوده است.

هدف جنگ به‌هیچ‌عنوان نجات نیست و‌ای کاش مردم به این موضوع آگاه باشند. برای من، تقسیم کردن کودکان به خودی و غیرخودی معنا ندارد؛ کودک بی‌گناه‌ترین هدیه یزدان است. آسیب دیده‌ایم، اما بلند می‌شویم.»

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.