جزئیاتی تازه از حمله به پل B1 کرج؛ در دو مرحله با ۹ بمب سنگین مورد اصابت قرار گرفت/ می‌گویند روی پل لانچر بوده؛ اگر بوده آیا نباید لاشه لانچر را آنجا ببینیم؟+ فیلم

اقتصادنیوز دوشنبه 17 فروردین 1405 - 09:17
اقتصادنیوز: شهردار کرج جزئیات تازه ای را درباره پل بی یک در عظیمیه کرج مطرح کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از صداوسیما، شهردار کرج گفت: پل بی یک در عظیمیه کرج در دو مرحله با ۹ بمب سنگین مورد اصابت دشمن قرار گرفت و تمام زخمی ها و شهدا زن و کودک و مردم عادی بودند، بدون حتی یک نفر نیروی نظامی.

وی در ادامه گفت: می‌گویند روی پل B1 لانچر بوده؛ اگر بوده آیا نباید لاشه لانچر را آنجا ببینیم؟ اصلا امکان تردد در این پل وجود نداشت؛ چون افتتاح نشده بود. 


منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.