معاون برق و انرژی وزارت نیرو بر ضرورت حفظ هوشیاری و خدمت رسانی به مردم و آمادگی صنعت برق در شرایط خطیر تأکید کرد.

به گزارش
خبرگزاری صدا و سیما؛ رجبی مشهدی معاون برق و انرژی وزارت نیرو با حضور در جمع کارکنان عملیاتی شرکت برق منطقه ای تهران، از نزدیک در جریان روند تأمین برق مشترکان و ترمیم و بازسازی شبکه برق آسیب دیده قرار گرفت.
معاون برق و انرژی وزارت نیرو ضمن قدردانی از تلاش های همکاران عملیاتی برق در همه بخش ها، بر لزوم حفظ هوشیاری و آمادگی شبکه های انتقال و پست های برق و همچینن خدمت رسانی بخش توزیع به مشترکین تأکيد کرد.
در طی این بازدید گزارش کاملی از اقدامات جهادی همکاران گروه های ضربت رفع خاموشی و برقداری مجدد شبکه های انتقال و توزیع، پس از حملات دشمن ارائه شد.
رجبی مشهدی ضمن خداقوت و دست مریزاد به همکاران این بخش گفت؛ غیرت و شجاعت این همکاران که درشرایط بحرانی و خطرناک و با فاصله کمی از حملات هوایی دشمن پای کار می آیند و پس از ایمن کردن محیط، با امکانات حداقلی، شبکه برق را به سرعت پایدار می کنند مایه افتخار و مباهات این صنعت هستند.
رجبی مشهدی افزود: استمرار جریان برق رسانی در شرایط ویژه جنگی برای همه مشترکان، باعث دلگرمی مردم است و دعای خیر مردم پشتوانه این تلاش و کوشش جهادی خواهد بود.
در ادامه این بازدید، گزارشهایی از اجرای طرحهای هوشمندسازی و نصب تجهیزات پیشرفته برای پایش لحظهای پارامترهای شبکه ارائه و فعالیت های زیربنایی مهم برای استفاده از حداکثر توان فنی و تخصصی بومی برق، جهت جلوگیری از ایجاد ناپایداری در برابر تهدید های شبکه برق کلانشهر تهران بررسی شد.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.