واکنش رسمی دولت به خبر احتمال قطعی برق

عصر ایران دوشنبه 17 فروردین 1405 - 04:41
عباس علی آبادی وزیر نیرو طی گفت‌وگویی اظهار کرد: تمام مراکز حساس کشور تأمین برق می‌شوند و تا این لحظه باید گفت ما برق مازاد داریم و می‌توانیم نیاز مردم را تأمین کنیم.

وزیر نیرو نسبت به خبرهای مربوط به احتمال قطع برق در صورت حمله احتمالی آمریکا به نیروگاه ها واکنش نشان داد.

 به گزارش ایسنا؛  عباس علی آبادی وزیر نیرو گفت: در حال حاضر تأمین برق تمام مراکز حساس کشور انجام می‌شود و حتی برق مازاد نیز در اختیار داریم و می‌توانیم نیاز مردم را تأمین کنیم اما توصیه می شود مردم از اسراف و از مصرف غیرصحیح پرهیز کنند.

وزیر نیرو طی گفت‌وگویی اظهار کرد: تمام مراکز حساس کشور تأمین برق می‌شوند و تا این لحظه باید گفت ما برق مازاد داریم و می‌توانیم نیاز مردم را تأمین کنیم.

وی در عین حال تأکید کرد: البته به این معنا نیست که اسراف کنیم.

علی‌آبادی ادامه داد: من همواره و همیشه به مردم عزیزمان توصیه دارم که این کالاهای با ارزش را که با زحمت واقعاً به دست می‌آیند، بهینه مصرف کنند.

وزیر نیرو افزود: توصیه می شود مردم از اسراف و از مصرف غیرصحیح پرهیز کنند.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

بیشتر بخوانید