خدمت‌رسانی به بهره‌برداران و توزیع منصفانه آب، اولویت اصلی سد نهب

صدا و سیما یکشنبه 16 فروردین 1405 - 23:06
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای قزوین ضمن بازدید از سد شهید لشگری نهب و شبکه آبیاری این سد، درباره روش توزیع آب با عوامل پیمانکار، مشاور و گروه مدیریتی سد، گفت‌و‌گو کرد.

خدمت‌رسانی به بهره‌برداران و توزیع منصفانه آب، اولویت اصلی سد نهب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه خبری آب ایران و شرکت آب منطقه‌ای قزوین، منصور ستوده، مدیرعامل این شرکت، اظهار داشت: هدف از این بازدید و برگزاری نشست، توزیع به موقع و عادلانه آب سد شهید لشکری نهب برای بهره‌برداران دو شهرستان تاکستان و بویین زهرا است.

وی گفت: جلوگیری از تنش‌های اجتماعی و توزیع عادلانه آب، دو رکن اساسی در تصمیم گیری‌ها است که البته همراهی بهره‌برداران نیز می‌تواند کمک شایانی در این‌باره کند.

ستوده، خدمت‌رسانی به بهره‌برداران را مهم‌ترین رسالت شرکت در حال حاضر برشمرد و عنوان داشت: همه تلاش خود را با مجموعه همکاران، مشاور و پیمانکار در بازگشایی آب سد شهید لشکری نهب در زودترین زمان ممکن برای رفاه حال بهره‌برداران به‌کار خواهیم بست. البته نظر بهره‌برداران منطقه و همچنین بارش‌های اخیر و پیش رو در تعیین این زمان مؤثر خواهد بود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای قزوین، تصریح کرد: با افزایش تعداد ماشین‌آلات، جبهه‌های کاری و همچنین نوبت‌های کاری برای تکمیل کار‌های باقیمانده در کوتاه‌ترین زمان ممکن در دستور کار قرار دارد.

شایان ذکر است که سد شهید لشکری نهب با هدف بهبود آبیاری ۳۶۸۰۰ هکتار از زمین‌های پایین‌دست بر روی رودخانه خررود، ساخته شده و در حال بهره‌برداری است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.