المانیتور: تهدیدهای ترامپ باعث تقویت انسجام داخلی ایران شد

اقتصادنیوز یکشنبه 16 فروردین 1405 - 22:53
اقتصادنیوز: یک رسانه غربی تاکید کرد که تهدیدات ترامپ مبنی بر هدف قرار دادن زیرساخت‌های ایران، این کشور را سرسخت‌تر خواهد کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، المانیتور نوشت که تهدیدهای مکرر ترامپ برای حمله به زیرساخت‌های غیرنظامی و اقتصادی ایران، نه‌تنها فشار مؤثری برای تسلیم ایجاد نکرده، بلکه به انسجام داخلی و رویکرد تهاجمی‌تر در تهران دامن زده است.

گفتنی است که دونالد ترامپ رئیس‌جمهور تروریست آمریکا پس از شکست‌های مکرر در جنگ علیه ملت ایران، بار دیگر تهدید کرده است که پل‌ها و زیرساخت‌های ایران را نابود خواهد کرد.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.