مهدی تاج: مربیان و بازیکنان خارجی حق فسخ یک‌طرفه ندارند

عصر ایران یکشنبه 16 فروردین 1405 - 21:01
رئیس فدراسیون فوتبال در پایان نشست با مدیران باشگاه‌های لیگ برتری، هرگونه فسخ یک‌طرفه قرارداد توسط مربیان و بازیکنان خارجی را غیرقانونی اعلام کرد. مهدی تاج تأکید کرد که شرایط کنونی مصداق فورس‌ماژور نبوده و قراردادها کماکان معتبر و لازم‌الاجرا هستند.

رییس فدراسیون فوتبال اعلام کرد بازیکنان و مربیان خارجی حق فسخ یک طرفه قرارداد خود را ندارند.

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای گذشته اخبار متعددی پیرامون فسخ قرارداد تعدادی از مربیان و بازیکنان خارجی شاغل در فوتبال ایران مطرح شده است. در این خصوص گفته شده که این نفرات قراردادهای خود را با باشگاه‌ها به صورت یک طرفه و با استفاده از شرایط جنگی فسخ می‌کنند و به تیم‌های دیگری می‌روند.

بعد از پایان جلسه امروز مدیران فدراسیون فوتبال با مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتری، مهدی تاج رییس فدراسیون در این خصوص به طور شفاف اظهارنظر و اعلام کرد که هیچ خارجی‌ای نمی‌تواند قراردادش را به صورت قانونی یک طرفه فسخ کند.

تاج در این باره گفت: «خارجی‌ها نمی‌توانند فسخ کنند. فسخ یک طرفه باید دارای شرایط فورس ماژور باشد و الان این شرایط نیست. ما بنا داریم لیگ را برگزار کنیم و این شرایط فورس ماژور محسوب نمی‌شود.»

رییس فدراسیون فوتبال همچنین بیان کرد: «نمی‌خواهم خیلی موضوع را باز کنم، اما ایجنت‌ها نباید در این خصوص وسط بیایند. موضوع فسخ یک طرفه زاییده ذهن برخی مدیران برنامه است که مشخصا دنبال منافع بازیکنان و مجموعه های دیگری هستند. آنها باید منافع باشگاه‌ها را در نظر بگیرند. متاسفانه در این وضعیت باشگاه‌هایی آسیب پذیر هستند که در ابتدای فصل با مدیران برنامه مراودات زیادی داشتند.»

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.