پیام تسلیت معاون وزیر نفت در پی شهادت کارکنان صنعت پتروشیمی

صدا و سیما یکشنبه 16 فروردین 1405 - 18:46
معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در پیامی شهادت چند تن از کارکنان شرکت فجر انرژی خلیج فارس را در حمله تجاوزکارانه آمریکایی صهیونی به منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی تسلیت گفت.

پیام تسلیت معاون وزیر نفت در پی شهادت کارکنان صنعت پتروشیمی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، متن پیام حسن عباس زاده به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

شهادت چند تن از کارکنان شرکت فجر انرژی خلیج فارس در حمله ناجوانمردانه دشمن به تاسیسات پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی (ماهشهر) موجب تألم و تأثر فراوان شد.

شهادت این کارکنان جهادگر را به عموم ملّت ایران به ویژه خانواده‌های معزّز داغدار و تمام کارکنان پرتلاش صنعت پتروشیمی ایران صمیمانه تسلیت می‌گویم و از خداوند بزرگ برای آن عزیزان علو درجات و برای بازماندگان و خانواده‌های ایشان صبر و اجر مسئلت دارم.

همچنین بهبودی عاجل مصدومان عزیز حمله آمریکا و رژیم صهیونیستی به مجتمع‌های پتروشیمی را از خداوند قادر متعال خواهانم.

بدون تردید صنعت پتروشیمی ایران به عنوان صنعت ارزش آفرین و پیشران در اقتصاد کشور و کارکنان غیور آن در این دوره تاریخی، همچون همیشه با استعانت از خداوند متعال، با روحیه ایثارگرانه، برای حفظ و اعتلای ایران اسلامی آماده خدمت به مردم عزیز ایران هستند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.