
به گزارش گروه مسکن وشهرسازی خبرگزاری صداوسیما ، نشست اعضای شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان با حضور جمشید قائممقام، نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی، فرماندار آزادشهر و مدیران عضو شورا در محل فرمانداری برگزار شد.
این نشست در چارچوب برنامههای میدانی سال ۱۴۰۵ که بر توسعه مسکن، ارتقای ایمنی راهها و تقویت کریدورهای ارتباطی با استانهای همجوار تأکید دارد، انجام شد.
در این جلسه، سیدمحمد حسینی مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان، با تشریح وضعیت موجود مسکن، بازآفرینی شهری و راههای مواصلاتی آزادشهر، به نیازهای توسعهای منطقه و شناسایی نقاط حادثهخیز اشاره کرد.
او با تأکید بر ضرورت ارتقای کیفی راهها و توسعه محورها گفت: بهبود راههای ارتباطی و توسعه مسکن در این شهرستان نقش مهمی در رشد اقتصادی، کاهش تلفات جادهای و افزایش سطح خدمات به مردم دارد و باید با تأمین اعتبار و برنامهریزی منسجم، در اولویت اقدام قرار گیرد.
نماینده مردم رامیان و آزادشهر نیز ضمن تقدیر از زحمات وزیر راه و شهرسازی و اعضای شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی در گلستان، با اشاره به مطالبات مردمی و اهمیت اتصال شرق گلستان به شبکههای ترانزیتی کشور، خواستار تسریع در تکمیل پروژههای راهسازی و ریلی شد و بر بهرهگیری مؤثر از ظرفیتهای ملی و استانی برای رفع مشکلات تأکید کرد.