امسال؛ آغاز مأموریت‌های میدانی برای توسعه راه‌های ایمن و جهش مسکن در شرق گلستان

صدا و سیما یکشنبه 16 فروردین 1405 - 15:37
در نشستی با حضور مدیران کل و نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی برنامه ریزی‌های لازم برای توسعه راه‌ها و مسکن در این منطقه انجام شد.

به گزارش گروه مسکن وشهرسازی خبرگزاری صداوسیما ، نشست اعضای شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان با حضور جمشید قائم‌مقام، نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی، فرماندار آزادشهر و مدیران عضو شورا در محل فرمانداری برگزار شد.

این نشست در چارچوب برنامه‌های میدانی سال ۱۴۰۵ که بر توسعه مسکن، ارتقای ایمنی راه‌ها و تقویت کریدورهای ارتباطی با استان‌های همجوار تأکید دارد، انجام شد.

در این جلسه، سیدمحمد حسینی مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان، با تشریح وضعیت موجود مسکن، بازآفرینی شهری و راه‌های مواصلاتی آزادشهر، به نیازهای توسعه‌ای منطقه و شناسایی نقاط حادثه‌خیز اشاره کرد.

او با تأکید بر ضرورت ارتقای کیفی راه‌ها و توسعه محورها گفت: بهبود راه‌های ارتباطی و توسعه مسکن در این شهرستان نقش مهمی در رشد اقتصادی، کاهش تلفات جاده‌ای و افزایش سطح خدمات به مردم دارد و باید با تأمین اعتبار و برنامه‌ریزی منسجم، در اولویت اقدام قرار گیرد.

نماینده مردم رامیان و آزادشهر نیز ضمن تقدیر از زحمات وزیر راه و شهرسازی و اعضای شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی در گلستان، با اشاره به مطالبات مردمی و اهمیت اتصال شرق گلستان به شبکه‌های ترانزیتی کشور، خواستار تسریع در تکمیل پروژه‌های راه‌سازی و ریلی شد و بر بهره‌گیری مؤثر از ظرفیت‌های ملی و استانی برای رفع مشکلات تأکید کرد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

بیشتر بخوانید